Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeChyba przez przypadek trafiłeś w sedno Stefan. Sprawa jest prosta Praia to taki portugalski Szkopek u Anglików. Czasy kręci na jego poziomie, liderem w zespole jest jednak ziomal Lowes jak u Szkopka Ellison. Liderzy dostają fajne rzeczy, a "sierotki" to co zostanie po chłopakach (może nawet ich wyeksploatowane silniki). Dlatego pewnie wybuchły w tym samym czasie, to się nazywa precyzja! Bogdanką się po oklejali, czym oczy wszystkim zamydlili. nawet Parkalgar okleili ciekawe po co ? Przecież nikt za darmo tego nie robi? A może się mylę i to nasi mechanicy, którzy obsługują Szkopka są do d..y !!!
OdpowiedzMyślę,że Ty jesteś do du..y a nie nasi mechanicy.Jak nie masz wiadomości na ten temat to nie wypisuj bzdur.
OdpowiedzMoże i jestem, ale skoro ty masz takie wiadomości to się podziel nimi, wtedy jestem skłonny przeprosić polskich mechaników, którzy obsługiwali moto Szkopka !
Odpowiedzpo pierwsze, Praia mógłby pewnie Szkopka nauczyć paru rzeczy, po drugie, to raczej jazdę ogarnia i ma za sobą sporo doświadczeń z WSBK, po trzecie, w PTR wszystkie motocykle są przygotowane identycznie i nie ma wyjątków, po czwarte wyścigi, to jest biznes, jak każdy inny - stąd zapewne Bogdanka w Parkalgar i po co się tego czepiać, po piąte, mechanicy są OK, więc takie stwierdzenia są wzięte z powietrza. a Szkopek, jakby dojechał i przygarnął punkty, zaraz wyszłoby, ze pewnie przypadkiem i ogólnie wszystko jest do d... takie to nasze polactwo jest.
OdpowiedzNo teraz to chyba obraziłeś Szkopka. Po pierwsze jeżdżą na podobnym poziomie-popatrz na wyniki, po drugie Szkopek też jazdę ogarnia i ma sporo doświadczeń z WSBK, po trzecie to głupoty gadasz, że motocykle są przygotowane identycznie i nie ma wyjątków. W większości teamów są wyjątki i tu wchodzimy w punkt 4, czyli biznes. Co do piątego to nie wiem o których mechanikach piszesz polskich czy angielskich? Generalnie paru zawodników przyjechało i złapało punkty przez przypadek, ale na mnie największe wrażenie zrobił Marino, który z 22 pozycji po 1 kółku, ukończył wyścig na 7 pozycji, po drodze wchłaniając m.in. Szkopka!!!
Odpowiedzpewnie wiesz lepiej, jednak zasadą w PTR było to, aby motocykle nie różniły się od siebie w kwestiach przygotowania, dotyczyło to zarówno tuningu silników, jak i stosowanej elektroniki, oraz wszelkich akcesoriów. według Buckmastera, to znacznie ułatwia życie i eliminuje sporo problemów. nie mówię tu o indywidualnych setupach dla poszczególnych zawodników,bo to sprawa raczej jasna i bezdyskusyjna. a różne rzeczy się zdarzają, podczas ubiegłorocznej rundy w Brnie Praia dojechał, Eugeniusz nie - awaria silnika. ale co ja tam wiem... :)
Odpowiedzale to są tam polscy mechanicy czy nie?
Odpowiedz